Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HomeLatest imagesSearchRegisterLog in
For any type of help please contact with us best.wishes29@yahoo.com For any type of help please contact with us best.wishes29@yahoo.com

(4 january)mobilink and zong free gprs trick 2010

Go down 
AuthorMessage
y__a.-.r.-.o__o
Admin
y__a.-.r.-.o__o

(4 january)mobilink and zong free gprs trick 2010 Empty
PostSubject: (4 january)mobilink and zong free gprs trick 2010   (4 january)mobilink and zong free gprs trick 2010 EmptyMon Jan 11, 2010 4:23 am

(2 in 1)trick aap logo k saat share karna chata hoon. aap ko karna ye hai k aap ye browser jo mene modify karke attach ki hai ise download kar ke install kar le. agher aap mobilink user hai to apne
mobilink wap ki setting se connect kar le or agher aap zong user hai to
zongmms ki setting se connect kar le or free net k maze le.is browser se sirf browsing ho gi downloading ke liye ye setup folow ki jiye.

for example agher aap ko [You must be registered and logged in to see this link.] se koi file download karni hai to jab aap donwload link par click karo ge to yescreen aap ke samne hahe gi. jomene scree shot me di hai.
tho aap menu me ja ke add bookmark ko salect kare pir edit ka buton dabahe to aap ke samne aik link aajahe gi ise copy karle. pir is browser ko minimize kar ke apna default browser open kare agher aap mobilink user hai to mobilink wap ki setting active kare or agher zong user hai to zongmms ki setting active kare.
pir ye site type kare [You must be registered and logged in to see this link.] jab ye site open ho jahe gi to is me aik box ho ga bus is box me aap ko wo link past karna hai or go ka button press karna hai pir aap ki file download ho jahe gi.
Back to top Go down
http://www.khuram.clictopic.com

(4 january)mobilink and zong free gprs trick 2010
Page 1 of 1